UNA POSTAL...




Ei penjades!



Tinc una cosa súper KFT! per explicar-vos!



Acabo de rebre una postal d’en Brandon!!!!



Estic súper emocionada! Voleu saber què posa?



Diu que està de vacances amb els seus pares a la platja i que s’ha apuntat a un curs de surf!



Estic una mica gelosa, segur que allà coneix a noies aventureres que fan surf!!!



Creieu que m’hauria d’apuntar a un curs jo també?



Potser així tenim més coses en comú i podem passar més temps junts!



Aix... Quin dilema!



Una abraçada penjades!



Bon estiu!

Nikki 


30 comentaris:

Judith I Carlota 8 d’agost del 2014, a les 17:35  

Soc la primera ja ja pringades

Carlota 8 d’agost del 2014, a les 19:11  

Hola a totes!!
Ok, ets la primera, i jo la segona. Ja ja! =P
Mira Nikki si a tu et fa ilu apuntar-te a un curset doncs t'hi apuntes, cap problema, q xuli deu ser! I si no t'hi veus amb cor, no passa res. Li preguntes q tal li ha anat al Brandon i tal, i si t'arriba a convéncer, GENIAL!!

Judith I Mire 9 d’agost del 2014, a les 0:36  

Mira carlota idiota I subnormal sent la segona seras una pringada tota la teva vida perque ja saps que els que guanyen son els primers com jo a mes jo sóc una famosa I soc super guapissima I no em vacilis e

Carlota 9 d’agost del 2014, a les 11:14  

Molt bé. El q tu diguis.
Però si ets ''famosa'' i ''super guapissima'', com és q no fiques el teu nom d debò? Que raro, no?

mire♥ 9 d’agost del 2014, a les 17:53  

Jajjajaja carlota mencantes!!!! Ets la millor!!! i judith i mire vosaltres heu comentat les terceres ho sigui que no us rigueu de la carlota perque es molt bona tia!!!

Matilda 9 d’agost del 2014, a les 20:04  

Hola, jo m'apuntaria al curset si realment tagrada el surf. si no no.
ADEU PENJADES!

Unknown 9 d’agost del 2014, a les 20:48  

Nenes aquí tranquil·litat ehh

Nikki, si t'aburreixes a casa és una molt bona idea per fer esport aquest estiu!!

Judith I Carlota 10 d’agost del 2014, a les 1:17  

Doncs no el posso perquè totes voldríeu un autògraf meu a mes totes sou idiotes I us creieu que teniu 20 anys I jo en tinc 25! Adivineu quina famosa soc us dono una pista soc cantant

Judith 10 d’agost del 2014, a les 1:23  

Carlota! No li facis cas a aquesta tia k escreu k es la millor del món, a mes segur k posa tot això perquè en realitat es tot el contrari I vol aparentar, I quan et digui tot el k ta dit passa d'ella.que a nosaltres no ens poden dir res perque no ens importa ni afecta el que ens diguin. I tu Mire igual,tu ni cas,dona igual k facin servir el nom de la carlota wl teu I el meu per dir comentaris.
Petons guapes! En especial Carlota I Mire

editorial "estrella polar" 10 d’agost del 2014, a les 1:30  

Hola noies,
he de tornar-vos a recordar que aquest blog no es va crear per provocar discusions. Les que esteu inplicades en aquesta discussió o sigui la Carlota,la Judith,la Mire I la Judith,Carlota I Mire com torneu a insultar-vos o a barallar-vos,des de l'editoeial ens veurem obligats a tancar el blog o a eliminar-vos els comentaris.
Atentament estrella polar

Carlota 10 d’agost del 2014, a les 11:29  

Ok, ja pararé, Judith...
Però esque al final molesta!

Unknown 11 d’agost del 2014, a les 23:41  

Veieu? Ja us havia dit que això no és un blog per discutir. Ara fins i tot l'editorial us ha d'avisar.

Per altra banda: si ets tant famosa, posa el teu nom no?

mire♥ 11 d’agost del 2014, a les 23:44  

Una cosa noies no crec q sigui leditorial pero bueno. Judith gracies i tmb un pto ml gran!!! Carlota mulesta pro...hi ha gent q no te vida social i es fica am els altres...

Judith 12 d’agost del 2014, a les 0:33  

D res mire!guapaa!♡

Judith, Carlota I Mire 12 d’agost del 2014, a les 0:36  

Aquest comentari ha estat amagat per l'editorial a causa d'algun comentari inadequat

Carlota 12 d’agost del 2014, a les 10:33  

Gràcies pel consell, Judith!! =)
Mire, jo tampoc estic gaire d'acord q això sigui de l'editorial(editorial ''estrella polar'') i aquest de dalt, q s'ha esborrat, per la causa d'un comentari ''inadequat''... :/
Però bé, q hi farem.

mire♥ 12 d’agost del 2014, a les 15:55  

Cm?? Ha sborrat el meu comentari???

mire♥ 12 d’agost del 2014, a les 15:56  

Judith!! Tns wats??? Guapaa tuuu ♥♥♥♥

Judith 12 d’agost del 2014, a les 19:41  

Hola mire no tinc wats pk sem va trencar el mòbil pero quan tingui tel dic ok?tu tens? Mel pots donar?

mire♥ 12 d’agost del 2014, a les 22:35  

Judith no tl puc dunar fins q no el tinguis. Si q en tinc

Helena 12 d’agost del 2014, a les 23:47  

A veure la impostora k s'està fent passar per la Mire Carlota i Judith ja N'hi ha prou tia deixebles en pau >:( no t'han fet res les pobres i ser la primera no certifica ser una bellíssima persona k ho sàpigues. Petons a totes les penjades i ni cas a la tia aquesta Mire Carlota i Judith :D

Unknown 13 d’agost del 2014, a les 19:38  

Així es parla Helena ☺ :)

mire♥ 13 d’agost del 2014, a les 22:00  

Oleeee helena ets la millor!!! Ara no diuen res eeeh les nenes aqestes....

Carlota Judith I mire 13 d’agost del 2014, a les 22:24  

Helena tens tota la raó del món elles no man fet res per dirlis aixo pero una delles sí la carlota et sona d'algo carlota?vaig a la teva classe I em coneixes més que a ningú I he fet aixo perque estic farta de tu I de que vulguis quedar per sobre meu et donare una pista el meu nom comença per M

Judith 14 d’agost del 2014, a les 0:07  

Miree avui m'han regalat un mobil! Em dones el teu numero? ♡♡

mire♥ 14 d’agost del 2014, a les 9:37  

Aaaaaaaaaaah!!!! Siiii esq no vull q u sapiguen les altres tns curreu electronic?? Dnamal i tl pasu x alla

Anònim 14 d’agost del 2014, a les 17:48  

Nikki, el millor q pots fer aquest estiu si i vls agradar a en brandon li pots demanar quin es el seu sport preferit, et compres roba d'esport (k sigui mona) i t'apuntes.
o si no el praktikes aket estiu i llavors el setembre kedeu junts (i intenta k no t'gafi el SMR)
i parleu i li ensenyes els trucs q has apres. ja et saps el carrer on viu? potser viu mes aprop teu dl q t pensaves! ;) adeu penjades! (sense ofendre, jo tambe em considero una autentica penjada)
P.D: intenta q la diva d la fatalitat(Mackenzie) no t'espatlli la relacio q tens amb en Brandon!

Judith 15 d’agost del 2014, a les 0:34  

Mire el meu correu es belindaortizma@yahoo.es

Judith 15 d’agost del 2014, a les 0:49  

Mire al correu k menviis posam que ets la mire I el numero no em posis k ets dsl blog ni res daixo perque ets la unica mire k conec ok? I quan menviis el correu avisam per aqui k ja me l'has enviat
Petonets guapes♡

Anònim 22 d’agost del 2014, a les 12:10  

Nikki jo crec que t'hauries d'apuntar i a més també podríes aprendre perquè per qualque cosa t'ha enviat la carta

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts