Castanyada i Halloween, nosaltres ho celebrem tot!

Penjadeeeeeessssss!!

Què tal!!

Sabeu què va passar finalment el dissabte passat? a veure qui ho endevinda, la setmana que ve us dono la resposta! ;)

Avui estic MOLT CONTENTA arriba uns dels meus dies preferits de l'any: LA CASTANYADA I HALLOWEEEEEEENNNN!! Uuuuueeeeee!
M'agrada perquè em poso les botes menjant panellets i castanyes i a més sempre fem alguna festa amb les noies, ens disfressem a casa meva, ens pintem, en fi! Que al final montem un caos a la meva habitació i la mare es posa histèrica!! 

De fet, demà hem quedat amb el grup del Brandon (uuuuhhhhhhh) i ells aniran disfressats de vampirs i nosaltres encara no sabem!! Sempre ens esperem a l'últim moment!!!
Hem pensat en: bruixes, fades malignes, esquelets (de color rosa, això sí), mòmies... Però no sabem què fer i aixó és demà!!


Penjades, com sempre... AJUDEU-ME!! Vosaltres us disfresseu? De què? De què creieu que podem anar nosaltres?
És clar, jo em vull disfressar però també vull estar guapa, m'enteneu oi Penjades?

Una abraçada!!

Nikki

23 comentaris:

Núria 1 de novembre del 2014, a les 11:20  

Hola Nikki, jo de fet celebro més la castanyada que halloween i aquest any no me disfresat de res, pero al institut els grans ens han fet una gincama i un tunel del terror esgarrifos!!

Jo ssi vols estar disfressada pero a la vegada guapa hem disfressaria de bruixa bona.

Espero que hos hahi servit.

Adeu!! ♡♥

matilda 1 de novembre del 2014, a les 18:34  

jo crec que vau fervus novius. :)
jo celebro només la castanyada. No m'agrada.

Et pots disfressar de fada rosa. ;)

matilda 1 de novembre del 2014, a les 18:37  

vull dir que no m'agrada el halloween.

Natàlia 2 de novembre del 2014, a les 9:13  

Jo hem disfressaria de vampiresa o de bruja...

Carlota 2 de novembre del 2014, a les 10:23  

Hola!
Jo, com la Núria celebro la Castanyada i Halloween. Aquest any no m'he disfressat, però hem fet una festa a l'escola i ha sigut super divertit!
Et podries disfressar de sirena, o de bruixa.

Adéeu!!

Anònim 2 de novembre del 2014, a les 22:00  

de bruixaaa

Núria 2 de novembre del 2014, a les 23:55  

Noies, cada cop comentem menys, hem de organitzar alguna cosa perque si apunti més gent al blog i tornem als 40 comentaris d'abans! Ara sol en tenim 9 o 10!!

Hem de correr la veu d'aquest blog!

Carlota 3 de novembre del 2014, a les 11:24  

Núria, tens raó. A no sé quina entrada ja ho vam parlar, però no es va fer. Ara si, va! Hem d'aconseguir molt més comentaris!
El que podem fer és córrer la veu, com dius tu. Dir-los-hi a tota la gent q coneguem, i que es subscriguin.
Però també hauriem de fer més coses... idees noves, com ''renovar'' una mica el blog. Hihi...
Però... COM?

Nikki 3 de novembre del 2014, a les 12:34  

Hola Penjades!!

Moltes gràcies pels vostres consells! Al final vaig fer un mix i sabeu de què em vaig disfressar? de Catanyera del Futur!!! jajajajja! Va ser MOLT DIVERTIT!

He vist que voleu fer córrer la veu del bloc de nou :)) I que a més voleu fer coses noves.

Què en penseu, què podem fer?

Petons!

Carlota 3 de novembre del 2014, a les 14:16  

Hola Nikki! Realment no sé que fer, però crec q algú no se quan va dir que podiem fer tests i que els responguessim, i així atraure més persones. Pot ser bona idea, no creus?

Una abraçada!! =D

Aina 3 de novembre del 2014, a les 15:40  


TMB GRÀCIES AL LLIBRE 5 HE POGUT FER UNA ENTREVISTA ALS CYBEE I ENTRAR AL DIARI DE L'INSTI!!
MOLTES GRÀCIES NIKKI I RACHEL RENÉE RUSELL. MOLTES GRÀCIES!!!
GRAX ;)AINA

Aina 3 de novembre del 2014, a les 15:42  

M'ENCANTA EL DIARI D'UNA PENJADA GRÀCIES A AQUEST LLIBRE EM VAIG INSPIRAR PER FER EL CONTE DE SANT JORDI I VAIG GUANYAR EL SEGON PREMI
TMB GRÀCIES AL LLIBRE 5 HE POGUT FER UNA ENTREVISTA ALS CYBEE I ENTRAR AL DIARI DE L'INSTI!!
MOLTES GRÀCIES NIKKI I RACHEL RENÉE RUSELL. MOLTES GRÀCIES!!!
GRAX ;)AINA

matilda 3 de novembre del 2014, a les 15:50  

HOoooolaa Nikki!!!!!!!! =D
Lo que pudem fer és dir frasses guais, com aquesta:

''La vida es mía.
Pero el corazón... es suyo.
La sonrisa es mía...
Pero el motivo eres tu.''

I cadascù que digi una.
Et sembla vona idea, Nikki?=)

aini/rgba 3 de novembre del 2014, a les 19:22  

hola noies soc la lidia i m'agraden molt els diaris d'una penjada molt bona la disfressa nikki

petons!!!

ainirgba 3 de novembre del 2014, a les 19:23  

perdo soc l'aina

Carlota 3 de novembre del 2014, a les 23:40  

Hola soc la carlota i hem menjo els mocs i he tornat puajajajaja

Carlota 4 de novembre del 2014, a les 14:16  

Sobra que digui que aquesta ''Carlota''(la de dalt) és falsa.

Unknown 5 de novembre del 2014, a les 19:08  

Ignoreu la nena (o nen) falsa.
M'agradaria poder haver contestat abans, però no podia, ho sento!!! Aquest cap de setmana em volia mirar aquest blog i el de la Carlota, però no he pogut. Ara ja si, jijiji.
Sé que no és molt interessant però ho havia de dir.
Petons!! :)

Gemma 5 de novembre del 2014, a les 19:13  

hoolaa em dic Gemma tinc 12 anys i m'encanta Diari D'Una Penjada. Aquest blog és super xulo! =D

Moltes abraçades i petonets!!

Gemma 5 de novembre del 2014, a les 19:18  

Una PREGUNTA penjades, creieu que hi ha algun exercici per a la vista, per millorar-la? Jo nei trobat alguns, però no sé si serviran. D'aqui unes setmanes tinc oculista i m'agradaria recuperar, ni que sigui un pelet, la vista.
Que en penseu?

Gràcies!!!!!!

OneDirectionLover 9 de novembre del 2014, a les 17:01  

Hola noies, no sé si això es nota, però no sóc català, jo faig servir un traductor, de manera que pot ser un català primitiu :) Bé, com vostè pot suposar que jo sóc nou aquí.
Com que el meu nom hi he posat OneDirectionLover aclaro que em dic Elinor, i tinc 14 anys :)
Espero ser ben rebuda, gràcies :)
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Carlota 10 de novembre del 2014, a les 14:17  

Benvinguda, doncs, Elinor!! =D
Per cert, quin idioma és el que parles? Anglès, potser?

Adéu!

OneDirectionLover 10 de novembre del 2014, a les 19:35  

Sí! Parlo Anglès! :)

Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts