Quin esport trio?

Penjades!!!!

Com esteu??

Aquests dies he estat pensant... i he decidit que haig de fer esport. El que passa és que no sóc massa àgil :( Però em fa molta ràbia veure com en Brandon fa surf i no ho puc compartir!! No m'imagino a sobre de la taula intentant aguantar l'equilibri! 

El que he pensat és que em puc anar preparant fins la primavera o l'estiu de l'any que ve i potser si un dia em convida a fer surf almenys que vegi que sóc SUPER ESPORTISTA! :) I es quedi bocabadat amb les meves habilitats :) UEEEEEEEEE, què us sembla? 

El que m'agradaria és que tant la Zoey com la Cloe també s'apuntéssin amb mi, segur que serà molt més divertit! :)

Què en penseu? Feu esport? Quin esport em recomaneu?

Moltes gràcies Penjades! Què faria sense vosaltres!!!

Petons!

Nikki

19 comentaris:

Anònim 26 de novembre del 2014, a les 22:08  

Jo triaria basquet perque es divertit i enrotllat.
petonetssss penjadesss
de bon rotllo
jajaja

Kika 27 de novembre del 2014, a les 7:20  

Jo et recomano el bádminton perque es un esport fácil, divertit y si t'hi fixes, agrada molt a les noies.
Petons!

Núria 27 de novembre del 2014, a les 7:24  

Jo et recomanaria el volleball!
Tot i que no soc gens esportista és el esport que m'agrada més!

Carlota 27 de novembre del 2014, a les 12:57  

Hola, Nikki!
Jo sóc una aficionada total a la natació i el tennis!! És molt guai! Mira, aquí tens unes frases que t'ajudaran a decidir-te per...

Natació:

- Fas esport sense suar!
- Et sents lliure
- Pots jugar a que ets una exploradora i et submergeixes en les profunditats oceàniques. XD

Tennis:

- Fas esport suant, però quan agafes pràctica, és molt xaxi!
- Com deia, quan tens més experiència, és emocionant perquè pots ensenyar les teves tècniques als altres.
- Pots fer apostes com: qui guanyi 3 vegades està convidat a l'altre a tal.

Així que ja saps, a fer esport s'ha dit! =)

j 27 de novembre del 2014, a les 17:14  

Jo triaria futbol perque fas esport amb les cames i el que nescesites es abilitat peraguantarte i aixo el futbol t'ho dona.

Unknown 27 de novembre del 2014, a les 17:44  

A mi m'encanta el ball! Jo faig aquests tres tipus:
-Ballet
-Contemporani
-Hip hop
i igualment que molta gent es rigui perque diu k el ballet es molt facil i tal, sues bastant pro ja esta be has de fer molt equilibri (pel surf aniria be)
i bueno que tu passes molt bé.
I els altres dos tipus de ball son el mateix i igual de divertits pero lu únic es que no has de fer equilibri :)
Adeeeu

Marina Grau 27 de novembre del 2014, a les 18:14  

El ball i el basquet.
No soc gens esportista,pero t'ho recomane.
Petonets!!

LOVE DIARI D'UNA PENJADA! 27 de novembre del 2014, a les 20:28  

Jo et recomano el voley, el ball o l'atletisme!

Anònim 28 de novembre del 2014, a les 19:05  

jo et recomano el voley mola molt

Paula Sànchez Vallespí 2 de desembre del 2014, a les 21:21  

Jo et recomanaria la gimnàstica perquè és un esport molt divertit i en el qual s'utilitza tot el cos.

Juliah xakal 2 de desembre del 2014, a les 22:35  

paula, a basquet tambe sutilitza tot el cos!!!!

Mire♡ 2 de desembre del 2014, a les 23:46  

Jo he fet handbol que està molt bé!! També basket i també volley-ball estaria molt bé lo de voley!!! Aniimmmss!! Fa mooooolt q no em conecto ho sento.

halley 3 de desembre del 2014, a les 17:52  

A mi m'encantaria veure't de nou patinar sobre gel! Però si et va més el rollet del surf perquè no t'hi apuntes tú també per estar més temps amb el Brandon jeje.

Molts petons Ona Autentica penjada♥

Vinyet 8 de desembre del 2014, a les 15:18  

Jo triaria el volei, com moltes altres han dit. Jo tampoc sóc gaire d'esports, però el volei m'agrada.

Petonets, penjades!!! ♥♥♥

Olímpia 10 de desembre del 2014, a les 17:26  

Hola!
Jo faig kàrate, i realment, us el recomano!
Per què? Aquí teniu una llista de 3 motius;) :
-La gent sol pensar que si és un esport molt dur i tal; però no, el més sensill és acabar rient amb els teus companys!
-T'ensenya a lluitar, i qui sap si algun dia ho necessitaràs...
-Et fortaleix un munt! Tonifica els teus músculs i també aprima
-Quan tens un mal dia, aquí tens un bon amic per desfogra-te (El kàrate)
- I també, t'ajuda a crèixer per dins. Perque valors com l'esforç o el companyerisme estan sempre presents
-Pssst! Un secert! Si fas kàrate és molt fàcil impressionar nois, hihihih ;)

Gaudiu, sobretot!

M@r!h@ 20 de desembre del 2014, a les 21:11  

Estic d'acord perque el voley, el ball y l'atletisme molen moltissim jo e fet voley y ball y crec que son les millors que pots fer a partir d'atletisme que també mola

M@r!h,@ 20 de desembre del 2014, a les 21:19  

Pero a part que aquests molen moltissim jo aprendria a patinar sobre gel perque es divertit I encara que al principi pots ferte molt mal, quan ja saps t'ho passes superbe, sobretot si t'apuntes amb la Cloe y la Zoey o amb en Brandon, I sería molt romantic

mieke 6 de gener del 2015, a les 11:06  

jo triaria patinatge ,jo ho feia i era molt divertit

Anònim 7 de gener del 2015, a les 13:00  

l


Publica un comentari a l'entrada

Aquest diari pertany a:

Nikki J. Maxwell
PRIVAT I CONFIDENCIAL

Si el trobeu, torneu-ME'L
i obtindreu una RECOMPENSA!




Cercar en aquest blog

Tots els posts